سئو

سئو

سئو

سئو

طراحی های شیک و مد روز

طراحی های شیک و مد روز


طراحی لاکچری برای فضای داخلی و دکوراسیون مطلوب با سبک های مختلفی قابلیت اجرا دارد. در این سبک از دکوراسیون داخلی استفاده از اشیای لوکس مورد نظر است و هماهنگی آن با معماری داخلی به گونه ای است که بتوان از فضای موجود برای استفاده از بهترین سبک و لوکس ترین متریال موجود بهره مند شد. برای این نوع طراحی داخلی همه چیز از فرش و قالی تا لوستر و پرده دارای طراحی خاصی هستند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند تا بهترین جلوه و نمود ظاهری را به ارمغان آورند.

برای این که طراحی لاکچری به بهترین شکل ارائه و اجرا شود باید به نکات هوشمندانه ای توجه کرد که ممکن است در ابتدا امری جزئی به نظر برسد اما در طولانی مدت اثر خود را نشان می دهند. اغلب برای طراحی لاکچری از صنایع دستی خاصی برای دکور فضای داخلی استفاده می شود که نمودی از هنر و فرهنگ است. در طراح های لاکچری از رنگ های برجسته استفاده بیشتری می شود. این رنگ ها طیف گسترده ای داشته و می توانند فضای داخلی را غنی تر نشان دهند. ترکیب مناسب رنگ ها وبکارگیری نوع مناسب و هماهنگ از آنها یکی از المان های موثر و مهم در طراحی لاکچری است.

توجه به نکات مهم در طراحی لاکچری

برای طراحی لاکچری باید به جزئیات دقت کرد و امر نورپردازی فضا نیز در این میان بسیار مهم است. نورپردازی حرفه ای می تواند جلوه وسایل استفاده شده را بهتر و بیشتر نشان دهد. کیفیت متریال مورد نظر برای طراحی لاکچری اهمیت فوق العاده ای دارد که از نظر زیبایی و دوام به آن توجه می شود. بهتر است طراحی به گونه ای باشد که چیدمانی مرتبط  با همه اجزای داخلی ساختمان از آن حاصل شود عدم وجود هماهنگی و نظم در چیدمان وسایل و یا کاربرد رنگ ها، نه تنها طرحی زیبا پدید نمی آورد بلکه محیطی شلوغ و کسالت بار را در پی خواهد داشت.

طرح های لاکچری قابلیت اجرا برای هر محیطی با هر متراژِی را دارند مهم این است که طراح در ابتدای امر به صورت حرفه ای به زوایای مختلف توجه کرده و بهترین ایده را ارائه دهد. اغلب از طراحی لاکچری به سبک مدرن برای منازلی استفاه می شود که فضای کمتری دارند و کاربرد وسایل کلاسیک و آنتیک در آنها نمود خوبی نخواهد داشت. هدف از دکوراسیون داخلی ایجاد فضایی دلنشین برای اعضای خانواده می باشد در صورت عدم کاربرد درست وسایل و طرح ها سبکی نامتناسب با فضای موجود ارائه می شود.

یکی از موارد مهم که سبب تمایز طراحی لاچری می شود توجه به همه جوانب و به کار گیری ظرافتی خاص برای تمام بخش های موجود است. هارمونی درستی که بین تمام اجزای داخلی وجود دارد زیبایی خاصی را پدید می آورد.

ویژگی های طراحی لاکچری

یکی از ویژگی های بارز طراحی لوکس این است که از وسایلی که دارای درخشندگی و جلوه زیادی هستند استفاده می شود. متریال براق و فلزی در این نوع چیدمان زیاد به چشم می خورد. استفاده از بافت خاص برای طراحی وسایل و ایجاد نقاط کانونی خیره کننده از مواردی است که برای طراحی لاکچری حائز اهمیت می باشد.

توجه به انتخاب طرح های مناسب برای دیوارها و کفپوش ها از دیگر نکات مهم در یک طرح لاکچری می باشد. به هر اندازه فضا بزرگ تر باشد استفاده از رنگ های تندتر نیز مجازتر است اما برای فضای کوچک باید از رنگ های ملایم تری استفاده کرد تا محیط داخلی بزرگ تر نشان داده شود.

استفاده از مبلمان های منبت کاری شده و لوازم دکوری که لوکس هستند و جلوه ای خیره کننده دارند به عنوان یکی دیگر از موارد کابردی در طراحی لاکچری می باشد. به همین ترتیب برای تزئین دیوارها نیز از آثار هنری خاصی استفاده می شود که تابلوها و لوسترهای شیک و فاخر، نمای زیبایی به فضای داخلی می بخشند. در طراحی لاکچری توجه به همه قسمت های خانه برای طراحی مهم است و این موارد شامل سرویس بهداشتی، اتاق خواب ها و آشپزخانه نیز می گردد. چیدمان درست و هارمونی مطلوب بین تمامی قسمت های داخلی منزل سبب می شود که فضایی رویایی به ایده آل ترین شکل ممکن پدید آید. طراحی لاکچری در اصفهان نیز با بهره مندی از ایده های ناب و کاربردی برای ارائه طرحی لوکس و خاص در محیط داخلی صورت می گیرد .

دکوراسیون زیبا و شیک

 دکوراسیون   زیبا و شیک


طراحی دکوراسیون داخلی به منظور ارائه بهترین طرح از چیدمان برای فضای داخلی ساختمان ارائه می گردد. هدف از دکوراسیون داخلی انتخاب مناسب ترین چیدمان و طراحی محیط به گونه ای است که به بهترین شکل ممکن از فضای موجود استفاده شود. به همین ترتیب با استفاده از طراحی تخصصی و دکوراسیون مناسب می توان زیبایی منحصربفردی را در فضای داخلی به وجود آورد. طراحی دکوراسیون فقط شامل فضای منازل مسکونی نمی شود و برای دفاتر کاری و هتل ها همین طور فروشگاه ها و ساختمان هایی با کاربری متفاوت مورد توجه قرار می گیرد.

اگرچه که در ابتدای امر به نظر می رسد کار طراحی و دکوراسیون داخلی امری ساده است اما با در نظر گرفتن جوانب مختلف می توان پیچیدگی های مربوط به آن را مشاهده نمود. با رعایت کردن هرچه بیشتر اصول ارائه شده طراحی داخلی در نتیجه بازسازی و یا ارائه طرح اولیه به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و هزینه های مربوط به آن نیز کاهش قابل توجهی خواهند داشت. در نهایت انجام امور با سرعت بالایی انجام شده و فضای خانه تبدیل به محیطی گرم و دلنشین با زیبایی های منحصر بفرد می گردد.

طراحی دکوراسیون داخلی و هدف از انجام آن

طراحی دکوراسیون داخلی در واقع هماهنگ سازی اجزای داخلی می باشد که هدف نهایی آن زیباتر شدن محیط و ایجاد جلوه ای خاص در ذهن بیننده است. یکی از اهداف دکوراسیون داخلی برای منازلی با فضای کوچک این است که از فضای موجود استفاده بهینه شود و محیطی کاربردی طراحی گردد. به هر میزان که طراحی به صورت حرفه ای تر صورت بگیرد می توان هماهنگی مناسبی را بین رنگ ها و اجزای به کار برده شده برای چیدمان مطلوب مشاهده کرد.

انتخاب بهترین و متناسب ترین وسایل برای منزل به هنگام بازسازی و یا طراحی اولیه باید با در نظر گرفتن مساحت موجود باشد. در واقع چیدمان درست و اصولی بازتابی از سلیقه افرادی است که در منزل ساکن هستند. بنابراین طراح داخلی سلیقه کارفرما را در نظر گرفته و به گونه ای که هماهنگی اجزای داخلی از بین نرود آن را لحاظ می کند.

برای هر نوع فضایی بهتر است چیدمان و طراحی به گونه ای باشد که هدف خاصی از آن مشخص شود. به عنوان مثال در یک فروشگاه چیدمانی متفاوت از یک بیمارستان در نظر گرفته می شود. برای بیمارستان طراحی به نحوی است که احساس آرامش و راحتی برای بیماران تا حد امکان بیشتر شود. با انتخاب درست رنگ ها و محاسبات مناسب بهترین فضایی که امکان طراحی برای آن وجود دارد پدید خواهد آمد.

اصول طراحی داخلی

سبک های مختلفی در طراحی دکوراسیون وجود دارد که از انواع مدرن تا کلاسیک متفاوت هستند. به طور اصولی در ابتدای کار باید استایل کلی ساختمان در نظر گرفته شود تا بتوان بهترین طرح را در آن پیاده کرد. استفاده از رنگ های گرم و سرد و طیف های رنگی ملایم در نشان دادن محیط های رسمی و یا گرم و صمیمی نقش موثری دارند. البته این نکته حائز اهمیت است که در کار طراحی داخلی و استفاده از رنگ ها نباید اغراق کرد و حفظ تعادل در این امر بسیار مهم می باشد. اگر از رنگ ها به طور اغراق آمیزی استفاده شود در نتیجه شلوغی در دکوراسیون داخلی مشاهده می شود که خوشایند نیست. هدف استفاده از یک طراحی تخصصی برای دکوراسیون داخلی ساختمان ایجاد نظم و هماهنگی در بالاترین میزان ممکن است از این رو بهتر است ترکیبات رنگی به کار رفته همخوانی مطلوبی با یکدیگر داشته باشند.

از موارد مورد توجه دیگر برای طراحی این است که باید برای هر فضای داخلی شخصیتی مجزا در نظر گرفت و هماهنگ با کاربردی که آن فضا دارد کار دکوراسیون را انجام داد.

بهتر است در امر طراحی از مد پیروی نشود چون در نهایت ممکن است وسایلی که امسال مد می شوند در سال های بعد از مد افتاده و زیبایی چشمگیری نداشته باشند. کاربرد چیدمانی که زیبا باشد و از مد پیروی نکند برای سالیان سال دارای جلوه ای مطلوب است.

اگرچه که استفاده از نقش های هندسی در زیباتر کردن محیط نقش دارد اما اگر از اشکال هندسی به میزان زیاد استفاده شود فضا شلوغ می شود و به هم ریخته دیده می شود.

هماهنگی و هارمونی در استفاده از طرح ها و رنگ ها همین طور وسایل مورد استفاده یکی از اصول مهم در طراحی دکوراسیون در اصفهان است. بدین ترتیب یک طرح مطلوب و کاربردی برای ساختمان های قدیمی و ساختمان هایی که نوساز هستند ارائه می شود .

کانسپت چیست؟

 کانسپت چیست؟


دوره خلق کانسپت و ایده در واقع به عنوان روش ایده پردازی شنامی شود که در فرایند معماری و طراحی به عنوان یکی از مفاهیم اساسی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. در خلق کانسپ از روش هایی مانند روش توصیفی تحلیلی فرایندی که در طراحی مورد نظر است به صورت نظام مند یا به صورت الگوی محیط شناسی استفاده می گردد. خلق کانسپت به معنای ارائه نتیجه ای از ذهنیت اولیه و شناخت طراح از الگوها برای خلق بهترین و مناسب ترین طرح می باشد. این شناخت ممکن است عینی باشد و یا از مفاهیم انتزاعی برگرفته شود. در مورد خلق کانسپت باید دقت داشت که مفاهیم به گونه ای قابل فهم برای همگان ارائه شوند و از نظر محتوا و عملکرد دارای کاربردی مطلوب باشند. با در نظر گرفتن نوع طراحی و بررسی جوانب مختلف یک ساختمان با مفهوم کانسپت می توان متناسب ترین طراحی ممکن را ارائه نمود.

کانسپت می تواند شامل تعداد زیادی ایده باشد که توسط ایده پرداز ارائه گردیده است. در واقع در خلق کانسپت ایده هایی که در ذهن شکل گرفته می شود برای طراحی مطلوب شکل عینی به خود می گیرد. عینی شدن این طرح ها ممکن است به صورت نوشته یا ارائه طرح های گرافیکی و یا ساخت ماکت ها باشد.

مقوله های مورد استفاده در خلق کانسپت

مقوله هایی که برای دوره خلق کانسپت برای هنرجویان در نظر گرفته می شوند به طور کلی شامل مقوله قیاسی، الگوواره، مقوله منطقی و نظری می باشد. در روشی که با عنوان قیاسی مطرح می شود هدف نهایی ایجاد رابطه ای ذهنی و انتزاعی بین داده هایی است که گردآوری می شود. این روش بسیار خلاقانه بوده و یکی از مهم ترین منابع موجود برای آن، طبیعت می باشد. بنابراین استفاده از منابع موجود در طبیعت به عنوان داده های مهم در این امر تلقی می گردد.

در روش الگوواره با مطالعه پیشینه تاریخی معماری، الگوهایی برای جهت دادن و شکل گیری ایده ها مشخص می شود.

در روش منطقی برای خلق کانسپت، منابع مورد استفاده برنامه و اقلیم است و امروزه مورد توجه معماران زیادی قرار می گیرد. پایه اساسی در این روش انجام مطالعات می باشد و طراحی با روش های تحلیلی و منطقی از مطالعات صورت گرفته و نتایج به دست آمده از آنها صورت می گیرد. در واقع ایده پرداز با اطلاعاتی که به صورت منطقی از قوانین و داده های موجود به دست آورده طراحی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

داده ها برای تحلیل و جهت استفاده از الگوهایی برای خلق کانسپت به روش های مختلف جمع آوری می شوند و در حوزه های مختلف برای ساختمان هایی که کاربری تجاری یا اداری دارند و ساختمان های مسکونی پرسشنامه هایی برای جمع آوری اطلاعات ارائه می گردد. در نهایت داده هایی که گردآوری می شوند با نرم افزارهای مشخصی که برای تجزیه و تحلیل مسیر مشخص شده است تحلیل می شوند. در مورد خلق کانسپت استفاده از روش منطقی طرفداران بیشتری دارد.

در روش نظری برای خلق کانسپت طراحی بر پایه ریاضیات بوده و از قواعد هندسی در این روش استفاده می شود. در این مورد، طراحی بر اساس قواعد فلسفه نیز وجود دارد که نظرات فلسفی را برای طراحی مورد توجه قرار می دهد.

موارد مورد توجه در خلق کانسپت

برای خلق کانسپت باید مطالعات دقیق، محور موضوع مورد نظر صورت بگیرد. بعد از انجام مطالعات لازم است که نیازها تعیین شده و استانداردهای مشخص در این زمینه مدنظر باشد. بعد از آن مراحل تحلیل سایت و در نهایت ارائه ایده وجود دارد. پس از این که ایده ارائه گردید مرحله کانسپت و سپس طراحی صورت می گیرد.

دوره خلق کانسپت برای آشنایی هرچه بیشتر و بهتر جهت ایده پردازی است که برای افراد علاقمند ارائه می گردد. در این دوره سعی بر ارائه بهترین الگوها برای خلق ایده هایی ناب در طراحی و معماری ساختمان است. با در نظر گرفتن فاکتورهای متفاوتی می توان ایده های مختلف را ارزیابی کرده و بهترین آنها را برای پیاده سازی در محیط مورد نظر مورد توجه قرار داد. این دوره در حوزه معماری جهت پیشرفت هرچه بیشتر عوامل مربوط به طراحی مورد توجه می باشد. دوره خلق کانسپت در اصفهان به منظور ارائه طرح هایی ارزنده برای معماران و طراحان ارائه می گردد تا شاهد پیشرفت نتایج مطلوب و مفید در زمینه معماری باشد .

قوانین حمل و نقل بارهای بین استانی

قوانین حمل و نقل بارهای بین استانی


قانون مقررات صادرات و واردات ، کالاهای صادراتی و وارداتی را به چهار گروه تقسیم می‌کند :


کالاهای مجاز = کالاهایی که صدور و ورود آنها طبق ضوابط قانونی باشد.

کالاهای مجاز مشروط = کالاهایی که صدور یا ورودشان طبق ضوابط قانونی با کسب مجوز از سازمان های دولتی انجام گیرد.

کالاهای غیرمجاز = کالاهایی که صدور یا ورود آن ها منع شده باشد.

کالاهای ممنوع = شامل کالاهای میباشد که صدور و ورود آن ها خلاف شرع مقدس اسلام باشد.

کامیون های خارجی که وارد مرزهای ایران می‌شوند باید کالاهای خود را در نقاط مشخص مرزی تخلیه کنند. سپس کالاهای تخلیه شده به وسیله کامیون های ایرانی به نقاط مختلف حمل می شود.



بیمه گذار موظف است کلیه اطلاعات راجع به حمل کالا را به بیمه‌گر اعلام نماید.

این اطلاعات شامل:

- مشخصات کامل کالا

- تعداد دفعات حمل کالا

- مشخصات وسیله حمل کالا

- حداکثر ارزش کالا در هر حمل

- تاریخ حرکت کالا

- بهای هر قسمت از محموله بیمه شده قبل یا بلافاصله بعد از حمل

- حداکثر ارزش کالا قبل از ورود وسیله حمل به مقصد


چگونه نرخ حق بیمه را محاسبه کنیم؟

در بیمه های باربری نرخ حق بیمه متناسب با نوع کالا ، وسیله حمل و نقل ، مبدا و مقصد حمل ، نوع بسته بندی ، نوع پوشش بیمه و کلوز درخواستی بیمه گذار تعیین می شود.



مراحل پرداخت خسارت :

- اعلام وقوع حادثه ( بیمه گذار باید حداکثر ۵ روز پس از اطلاع از وقوع خسارت ، بیمه گر را در جریان بگذارد)

- بازدید از کالای خسارت دیده

- تهیه مدارک لازم جهت بررسی خسارت

- حفظ حقوق بیمه گر



مدارک مورد نیاز برای درخواست خسارت:

- اصل بیمه نامه یا گواهی بیمه

- اصل فاکتور کالا با مشخصات کامل بسته بندی

- تمامی نسخه های اصلی بارنامه

- صورت ریز بسته بندی

- گواهی مبدا

- گواهی بازرسی کالا در مبدا

- جواز سبز گمرکی

- صورت جلسه کشف اختلاف در صورت صدور

- صورت وضعیت کالا در موقع تحویل گرفتن

- صورت وضعیت میزان وزن کالا در آخرین مقصد درج شده در بیمه نامه

- گواهی کسر تخلیه یا عدم تحویل

- گزارش بازدید خسارت تهیه شده توسط بیمه گر

- خسارت کالاهایی که به صورت جفت یا دست عرضه می‌شوند ، بدون توجه به ارزش جفت یا دست بودن آن خسارت متناسب به مبلغ بیمه پرداخت می شود.



عوامل تاثیر گذار بر قیمت باربری :

- نرخ اصلی بار توسط تناژ پا یا همان وزن بار مشخص می‌شود هر چه میزان تناژ بالاتر رود قیمت بار افزایش پیدا خواهد کرد.

- جنس و نوع بار روی میزان سوخت خودرو تاثیر می‌گذارد. به همین علت یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت باربری ها؛ نوع کالا و محصول می باشد.

- میزان مسافت حمل بار می تواند تاثیر مستقیمی بر روی هزینه بار داشته باشد.


با توجه به موارد ذکر شده برای اطلاع از هزینه ارسال بار از اصفهان به مشهد با کارشناسان ما در تماس باشید.

بیمه های باربری و محدوده جغرافیایی

بیمه های باربری و محدوده جغرافیایی


بیمه باربری و حمل و نقل صادراتی:

کالاهایی که قرار است از ایران به مقصد کشورهای خارجی حمل گردند نیازمند بیمه نامه صادراتی می باشند. طبق این بیمه نامه کالاهای صادره از کشور ایران تا کشور مقصد تحت پوشش شرکت های بیمه مربوطه قرار می گیرند.

در این نوع بیمه نامه ها بیمه گذار باید مشخص شود.


بیمه باربری و حمل و نقل وارداتی:

کالاهایی که توسط اشخاص حقیقی از کشورهای خارجی خریداری می‌شوند و به صورت خرید های براتی ، بدون انتقال ارز انجام می‌شوند تحت این بیمه قرار می‌گیرند.

خرید این بیمه برای واردکنندگان کالا اجباری می باشد.


بیمه باربری و حمل و نقل داخلی:

کلیه‌ی تولیدات و کالاهایی که توسط تولیدکنندگان و تاجران در محدوده داخلی کشور ایران جابجا شوند ، تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند‌.


بیمه باربری و حمل و نقل ترانزیت:

مبدا و مقصد حمل و نقل بسیاری از کالاها در خارج از کشور ایران می باشد و ممکن است کشور ایران در این مسیر حمل و نقل قرار گرفته باشد. به بیمه نامه های مربوط به این نوع از حمل و نقل ها بیمه نامه های ترانزیت گویند.

مجوز مدیریت بیمه های باربری و حمل و نقل برای صدور این نوع بیمه ها الزامی می باشد.


انواع بیمه باربری بر اساس پوشش

بیمه نامه Total Loss یا همان از بین رفتن کل کالا :

این نوع بیمه در دنیا منسوخ شده و دیگر کاربرد چندانی ندارد و به بیمه تشریفاتی یا بیمه گمرکی شهرت یافته است.

طبق این نوع بیمه نامه زمانی که کل کالا و محموله در جریان حمل و نقل و به علت یکی از خطرات دریا، دچار خسارت شود و از بین رود بیمه گر اقدام به جبران خسارت بیمه گذار می کند.

شایان ذکر است که اگر بخش عمده کالا از بین رود و قسمت کمی از آن باقی بماند دیگر بیمه گر تعهدی در جبران خسارت کالا ندارد.


شرایط c

مجموعه شرایط بیمه گران کالا با کلوز c :

- خسارت همگانی

- فدا کردن کالا در جریان زیان همگانی

- آتش سوزی یا انفجار

- مسئولیت مشترک در تصادم

- به دریا انداختن کالا برای سبک سازی

- تصادم یا برخورد کشتی ، شناور یا هر وسیله حمل دیگر با هر جسم خارجی به غیر از آب

- به گل نشستن ، زمین گیر شدن ، برخورد با کف دریا ، غرق شدن یا واژگون شدن کشتی یا شناور

- تخلیه کالا در بندر اضطراری

- واژگون شدن یا خارج شدن وسیله حمل زمینی از راه یا خط



شرایط B

مجموعه شرایط بیمه گران کالا با کلوز B :

- به دریا افتادن کالا از روی عرشه کشتی

- تلف کلی هر وسیله در کشتی یا شناور و یا تلف کلی هر بسته به علت افتادن در هنگام بارگیری و یا تخلیه کشتی یا شناور

- زلزله ، آتشفشان یا صاعقه

- ورود آب دریا ، دریاچه ، رودخانه به کشتی، شناور، محفظه کالا، کانتینر یا محل انبار

- تمامی خطرات نامبرده در شرایط C


شایان ذکر است که بعضی از موارد مورد استثنا مانند خطر جنگ ، شورش ، اعتصاب و ... با دریافت هزینه اضافه و خرید پوشش مربوط به آنها قابل بیمه شدن می باشند.


شرایط A

در این نوع بیمه تمامی خطرات به جز موارد استثنا تحت پوشش قرار می گیرد.


بیمه حمل و نقل و باربری با شرایط کلوزهای A B C تحت هیچ شرایطی خطرات زیر را تحت پوشش قرار نمی دهند :

- نشست و ریزش عادی ، کسری عادی وزن با حجم یا فرسودگی عادی مورد بیمه

- آسیب دیدن ، تلف شدن یا هزینه در اثر ایجاد خسارت عمدی توسط بیمه گذار

- هزینه ، آسیب دیدن یا تلف شدن در اثر نامناسب بودن یا کافی نبودن بسته بندی

- آسیب دیدن ، تلف شدن یا هزینه که علت آن تاخیر باشد حتی اگر این تاخیر ناشی از خطرات بیمه شده باشد

- تلف شدن ، آسیب دیدن یا هزینه به علت عیب ذاتی یا ماهیت کالای مورد بیمه

- آسیب دیدن ، تلف شدن یا هزینه‌هایی که در اثر ورشکستگی مالکان ، مدیران ، اجاره کنندگان یا گردانندگان کشتی به وجود آمده باشد.

- نامناسب بودن کشتی یا شناور و عدم قابلیت دریانوردی کشتی یا شناور برای حمل ایمن کالای مورد بیمه

- آسیب دیدن توسط انرژی اتمی یا ماده رادیو اکتیو

- جنگ داخلی ، انقلاب ، شورش ، قیام

- هرگونه عملیات تروریستی

- توقیف ، ضبط ، مصادره

- تعطیل محل کار ، اعتصاب ، درگیری های کارگری ، آشوب‌ها ، اغتشاشات داخلی



بیمه باربری و حمل و نقل داخلی

در این نوع بیمه‌ها خطرات تحت پوشش به دو دسته خطرات اصلی و خطرات اضافی تقسیم می شوند.

خطرات اصلی

احتمال وقوع این نوع خطرات نسبت به سایر خطرات بیشتر است.

این خطرات شامل:

- آتش سوزی

- تصادف

- واژگون شدن و پرت شدن وسیله نقلیه

خطرات اضافی

خطرات اضافی متنوع بوده و بیشتر مرتبط با نوع کالا می باشد.

این خطرات شامل:

- برخورد جسم خارجی با کالای مورد بیمه

- بارگیری و تخلیه کالای مورد بیمه

- پرت شدن محموله از درون وسیله نقلیه ؛ با توجه به اینکه کالای خسارت دیده توسط بیمه گر کنترل شود

- سرقت محموله به همراه وسیله نقلیه


با بالا رفتن هزینه سوخت قیمت حمل بار ها افزایش یافته است و یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت حمل و نقل و جابجایی کالاها شرایط اقتصادی فعلی کشور می باشد.

لذا ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا هزینه ارسال بار از اصفهان به تهران را برای شما عزیزان به حداقل برسانیم.