سئو

سئو

سئو

سئو

ورق استیل

ورق روغنی در اصفهان


ورق های روغنی ، ورق هایی هستند که در مرحله نورد گرم تولید می شوند .اما ورق هایی هستند که در مرحله نورد سرد به تولید میرسند که به آن ها ورق های سیاه گفته می شوند .دز ورق روغنی اصفهان از ورق سیاه استفاده می شود.این ورق های روغنی مقاومت بالا و ظاهر خوبی دارند که در صنعت جایگاه ویزه ای دارد. در ورق روغنی اصفهان  از اندازه ها و رنگ های مختلف تولید میشود .این ورق ها  در صنعت ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد از جمله : صنعت خودرو سازی ، ساختن انواع تابلو و کاربرد دارند . دسته بندی ورق های روغنی بستگی به نوع آلیاژ و حرارتی که میبیند دارد که به ورق های معمولی ، ورق های نیمه کشش و ورق های فوق کشش نامیده می شوند. از لحاظ قیمت اگر ضخامت ورق آهن سیاه کمتر باشد مثلماٌ قیمت ورق آهن سیاه بیشتر می شود . ورق های روغن در بازار ایران پرکاربردتر هستند.

ورق سیاه در اصفهان


وقتی ورق های فولادی حرارت میبیند و در  دو حالت تقسیم میشوند در مرحله تولید که به آن ها ورق نورد گرم و و ورق نورد سرد گفته می شود . ورق سیاه در اصفهان ورق هایی تولید میکنند که ضخامت کم و در مرحله نورد گرم تولید میشوند. ورق سیاه صاف و صیقلی است . در مرحله  نورد گرم ورق ها ی فلزی در دمای بالا ذوب و تولید می شوند که  در این مرحله  ظاهر ورق ها به رنگ مات در می آید . به همین خاطر در بازار به آن ورق سیاه گفته می شود.ورق سیاه در اصفهان برای استفاده در صنعت ورق ها را تولید و به بازر عرضه می کند .ورق سیاه را در دو حالت فابریک و رول می توان مورد بررسی قرار داد.در روش فابریک می توان  ابعاد و اندازه های متفاوت بسته به سفارش مشتری آن ها را تولید کرد. در روش رول عرض معینی دارد و مشتری به تناسب نیازش ورق را برش میزند و آن را مورد استفاده قرار می دهد.

 

ورق گالوانیزه در اصفهان


وقتی آهن در معرض آب و اکسیژن قرار گیرد زنگ می زند . که این زنگ زدگی باعث می شود که عمل اکسایش در آهن ایجاد شود . برای اینکه آهن زنگ نزد و عمل اکسایش صورت نگیرد . سطح ورق را با فلز میپوشانند که ورق گالوانیزه در اصفهان آن را تولید و به بازار عرضه می کند.ورق های گالوانیزه به سه دسته تقسیم می شوند که تفاوت آن ها در شکل گیری کریستال گالوانیزه است که روی ورق قرار میگیرد. که میزان سرعت سرد کردن ورق می تواند در شکل گیری کریستال موثز باشد و به شکل های متفاوت تبدیل می شوند . این عمل باعث می شود زنگ زدگی در آهن از بین برود . ورق های گالوانیزه بین آهن و روی قرار می گیرد ورق گالوانیزه در اصفهان انواع ورق ها را متناسب با نیاز مشتری تولید می کند . اگر آهن در محیط های مرطوب باشد زودتر زنگ میزند. گالوانیزه باضخامت های متفاوتی برای این منظور تولید می شود.

 

ورق آجدار در اصفهان


از ورق های نورد گرم میتوان ورق آجدار تولید کرد . در ورق آجدار اصفهان کوره به حرارت مشخص شده می رسد و طی عملیاتی که در کوره صورت می پذیرد ورق آجدار تولید می شود.این ورق ها به دو شکل آجدار فابریک و پرسی به بازار عرضه می شود.ورق های آجدار را میتوان تغییر شکل داد. ورق آجدار اصفهان دارای استحکام بالایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. طول این ورق ها کوتاه است اگر بخواهیم طول آن ها را بلند تر کنیم باید ورق های آجدار را باهم جوش دهیم. ورق های آجدار در سطوح شیب دار از سُر خوردن افراد جلوگیری می کند .این ورق ها از استحکام بیشتری نسبت به سایر محصولات برخوردار است.از ورق آجدار در راه سازی ، ساخت حفاظ برای مناطق نظامی و زندان ها و هم مورد استفاده قرار می گیرد .

 

ورق کرکره رنگی در اصفهان


یکی از روش های فرم دهی ورق های گالوانیزه ورق کرکره ای می باشد. کاربرد ورق .کرکره ای در سقف های شیروانی است . که به شکل موج های دایره ای شکل وجود دارد که به آن ورق سینوسی هم گفته می شود.ورق کرکره رنگی در اصفهان ضد زنگ و ضخامت مناسبی دارد .ورق پایه ای که در تولید این محصول به کار می رود ورق گالوانیزه است. ورق کرکره کاربردهای زیادی دارد که مهم ترین ها برای پوشش سقف سوله های صنعتی ، ورزشی ، تولیدی ، برای پوشش سقف پارکینگ ها و سایبان و ...مورد استفاده قرار می گیرد . ورق کرکره رنگی در اصفهان  از لحاظ قیمت و کیفیت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

ورق استیل در اصفهان


ورق های استیل خصوصیت زنگ نزدنش باعث میشود که تقاضا برای این محصول بالا برود . ورق استیل در اصفهان  با قیمت مناسب نسبت به شهر های دیگر این کالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد .استیل در واقع همان فولاد ضد زنگ است که جزو بهترین محصولات و متنوع ترین آن ها است . ورق های استیل کاربردهای زیادی در اتصالات فولادی ، کارخانه های تولید مواد غذایی و بهداشتی  و دارند . ورق های استیل برای سرویس های آب مورد استفاده قرار می گیرد . ورق استیل در اصفهان از کیفیت بالایی برخورد است. شیرآلات منازل و ظرف و ظروف و بسیاری از لوازمی که روزانه با آن ها سر و کار داریم از ورق های استیل استفاده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد