سئو

سئو

سئو

سئو

مواد شیمیایی اولیه

سوربیتول

قندی که در بدن به صورت آهسته متابولیزه می شود سوربیتول  نامیده می شود که قند الکی است .شرکت پیشگامان شیمی سوربیتول را با کیفیت بالایی وارد بازار می کند . سوربیتول دارای خواص زیادی است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره کرد : تنظیم کننده PH ، شیرین کنندگی و حفظ رطوبت می باشد . پس سوربیتول یک شیرین کننده است و در صنعت داروسازی و مواد غذایی کاربرد زیادی دارد .سوربیتول در واقع پودر یا مایع آن است که برای مصرف باید در آب حل شود . این ماده به صورت طبیعی در بسیاری از میوه ها وجود دارد . با این ماده در زندگی روزمره زیاد مورد استفاده قرار می دهیم از جمله در داروها ، محصولات بهداشتی و آرایشی ، در خوراکی هایی مثل کلوچه و.بسیاری از مواد دیگر وجود دارد .


گوارگام

گوارگام از فیبر غذایی گرفته شده و در هندوستان بیشتر تولید می شود چون این گیاه در این منطقه بیشتر رشد می کند . این ماده به صورت افزودنی خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد . گوارگام در صنعت غذایی و و دارویی کاربرد فراوانی دارد .  کارخانه تولید لبنیات از صمغ این گیاه استفاده می کنند . در واقع از این گیاه صمغ تولید می شود . این گیاه بعد از برداشت و آسیاب به صورت پودر سفید به بازار عرضه می شود . گوارگام برای پخت و پز مورد استفاده میگیرد همچنین در صنعت آرایشی کاربرد زیادی دارد . این ماده در طعم غذا تاثیر زیادی دارد و باعث می شود غذا به غلظت برسد . این مواد برای سلامتی انسان ها خیلی مفید است و برای افرادی که می خواهند رژیم لاغری بگیرند صمغ این ماده توصیه می شود .


خرید لاکتات سدیم

از این محصول در کیک اسفنجی استفاده می شود که همین امر باعث خرید لاکتات سدیم می شود .از این محصول برای  کاربردهای زیادی خریداری می شود . از این محصول برای بستنی و مربا هم استفاده می شود .برای خرید لاکتات سدیم تقاضای زیادی است که کاربرد های فراوانی دارد . این اسید به صورت طبیعی در بعضی مواد نظیر لبنیات و دوغ های ترش وجود دارد . این مواد در نگهداری و طعم مواد غذایی نقش مهمی دارد . همچنین در پخت مواد گوشتی طعم خوبی میدهد . در نوشیدنی ها هم تقویت کننده و طعم دهندگی زیادی دارد. این مواد نیز در صنعت داروسازی و پزشکی و آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد و نقش مهم روان کنندگی دارد . این ماده به صورت شفاف و بی رنگ وجود دارد و در آب سرد به راحتی حل می شود .



زانتان گام

زانتان گام به صمغی گفته می شود که از تخمیر میکروب ها به وجود می آید. که این باکتری در آزمایشگاه تولید می شود .این صمغ در مایعات حل می شود .زانتان گام در حرفه صنعت کاربرد های فراوانی دارد .این ماده به پلاستیک شبیه است و نام دیگر آن پلاستیک غیر حقیقی است و عموم به این نام نیز آن را میشناسند . در صنایع غذایی و داروسازی هم کاربرد زیادی دارد . انسان این ماده را در زندگی روزمره زیاد استفاده می کند و خود این ماده خطرها هایی برای انسان دارد که استفاده زیاده آن توسط انسان جای نگرانی دارد. از این صمغ در محصولات آرایشی نیز کاربرد فراوان دارد .همچنین در صنعت غذایی میتوان به مواردی از جمله ؛ نوشابه ها و کنسرو ها اشاره کرد. در واقع زانتان گام یک غلظت کننده به شمار می رود . که در فراورده های لبنی مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این ماده می توان به این مورد اشاره کرد که تغییرات PH تاثیر زیادی روی آن ندارد.


خاک دیاتومه

خاک دیاتومه خاکی است که صد در صد طبیعی است  و از بقایای فسیل شدن جلبک های دیاتوم به دست آماده است . از این خاک در تصفیه روغن ها به کار گرفته می شود . از تولیدات این خاک میتوان به حشره کش ها اشاره کرد .که در از بین بردن انواع مختلف حشرات موفق بوده و توانسته آفات ها را به خوبی کنترل کند. از این خاک به صورت پودر و اسپری برای دفع انواع حشرات مورد استفاده قرار می گیرد.از خاک دیاتومه در صنعت آرایش و بهداشتی استفاده های فراوانی می شود .این خاک برای سلامتی انسان ها و حیوانات خانگی خیلی مفید است . این خاک توانایی این را دارد که برای انبار کردن غلات کاربرد این دارد که عمر غلات را طولانی کند . از ویژگی های خوب این خاک میتوان به بی بو بودن آن اشاره کرد که برای انسان ها و حیوانات خانگی کاملا بی ضرر است  و حشرات را از طریق اینکه روی بدن آنها می نشیند و آنها را از بین می برد و آسیبی به گروه پستانداران نمی رساند .


کربومر

کربومر ها در صنعت آرایشی و بهداشتی به ژل برای مراقبت های پوست و ناخن و مو مورد استفاده قرار می گیرد.این ماده می تواند آب را خود جذب کند و به ماده ضخیم کننده یاد می شود .این ماده در محصولات ضد عفونی کننده کاربرد زیادی دارد . این روزهای کرونایی که از ژل ضدعفونی کننده استفاده فراوانی داریم به وفور در این محصولات از کربومر استفاده شده است . همچنین در مایع دستشویی که استفاده زیادی در زندگی روزمره انسان ها دارد .همچنین این ماده در انواع شامپوها و کرم های مرطوب کننده و اسکراب ها موجود می باشد . از این ماده در دندانپزشکی ها برای قالب گرفتن دندان مورد استفاده قرار می گیرد . و همچنین از دیگر کاربرد های آن می توان به در تولید آسفالت اشاره کرد.

صمغ عربی

صمغ عربی برای زیبایی کاربرد زیادی دارد همچنین از آن به عنوان مکمل گیاهی هم مورد استفاده قرار می دهند .فیبر موجود در این ماده باعث شده که تقاضا برای صمغ عربی زیاد شود .این صمغ به صورت پودر است که در بازار به شکل های متفاوت برای مصارف مختلف عرضه می شود .این صمغ مزایای زیادی دارد از جمله برای پیشگیری و درمان یبوست مصرف می شود .که به صورت پودر یا کپسول مورد استفاده قرار می دهند.صمغ عربی باعث آرامش تحریک پذیری معده و همچنین باکتری های مفید و خوبی در آن وجود دارد که برای انسان مفید است و باعث سلامتی می شود .از این صمغ برای کاهش التهابات مث گلو درد استفاده می شود . همچنین در بهبود زخم ها تاثیر زیادی دارد .



خرید منتول

منتول در عصاره گیاهان زیادی از جمله گیاه نعناع وجود دارد . خرید منتول در جامعه امروزی زیاد شده و تقاضا برای آن بالاست . این ماده رنگی شفاف و سفید دارد .  این ماده کاربرد های فراوانی دارد . خرید منتول برای بی حس کننده موضوعی و همچنین برای تسکین درد سوزش گلو مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از منتول احساس خنک کنندگی به انسان دست می دهد که از ویژگی های این ماده به شمار می آید. و برای آفتاب سوختگی تاثیر زیادی دارد و آن محل را خنک می کند . منتول را اگر از راه های طبیعی بخواهیم بدست آوریم باید از جوهر نعناع خشک یافت کنیم و مصنوعی آن را در آزمایشگاه ها تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند .این ماده خاصیت درمانی برای مشکلات معده و روده دارد که برای انسان ها خیلی مفید است .


خرید کافور

شکل کافور به صورت موم  مانند است که صمغ درخت کاپور به وجود می آید . مردم خرید کافور را برای مصارف گوناگونی انجام می دهند . خرید کافور برای سلامتی پوست ، مو و ناخن و همچنین برای خارش پوست خمیر آن را درست می کنند و بر روی پوست می گذارند و موجب تسکین آن می شود . از این ماده برای کاهش درد به کار میرود برای مواردی که پوست زخم میشود و درد دارد آن را به صورت مستقیم روی پوست قرار می دهند. و در مواردی که از سوختگی پوست زخم می شود باید به طور مرتب این ماده را روی پوست گذاشته تا به مرور زمان این زخم از روی پوست ناپدید شود . اگر پوست صورت یا بدن شما دچار آکنه یا جوش شده پیشنهاد میکنیم این ماده را خریداری کنید و بر روی پوست خود بگذارید تا آکنه ها از بین بروند . از این ماده در محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده می شود .


خرید ویتامین e

امروزه خرید ویتامین e  به طرز چشمگیری زیاد شده . چون مردم به فواید آن پی برده اند و میزان مصرف آن  بالا رفته است .از کاربردهای مفید این ویتامین می توان به خاصیت جوانسازی پوست اشاره کرد . همچنین در پیشگیری و درمان بیماری آلزایمر کمک می کند . ورزشکاران  خرید ویتامین e را برای چربی سوزی و عضله سازی انجام می دهند . ویتامین e برای کم خونی بسیار موثر است و سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد . امروزه که بیماری سرطان همه گیر و افزایش پیدا کرده است ویتامین e نشان داد که حتی برای کند کردن روند پیشرفت سرطان مفید است  و در علم پزشکی جایگاه ویژه ای دارد . از این ویتامین یک مکمل غذایی بسیار مفید و مقاوم یاد می شود .توصیه می شود افرادی که در محیط های آلوده زندگی می کنند حتما این ویتامین ارزشمند را استفاده کنند .


خرید ستیل الکل

این ماده در لوازم آرایشی وجود دارد که همین امر خرید ستیل الکل را افزایش می دهد .ستیل الکل به راحتی در طبیعت حل می شود و یک ماده غیر سمی است و رنگ آن نیز سفید است . این ماده حساسیت زا است و افرادی که در معرض اگزما هستند باید در مصرف ستیل الکل مراقب باشند . این در ماده در انواع شامپوها به کار می رود که نقش کدر کننده دارد . خرید ستیل الکل هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فروشگاه ها انجام می شود . این محصول در مراقبت از پوست و مو کاربردهای زیادی دارد . از ستیل الکل می توان به عنوان نرم کننده قوی نام برد .در کرم ها نقش صاف کنندگی و نرم کننده پوست راب بر عهده دارد .این ماده آبرسانی قوی برای پوست در محصولات آرایشی و بهداشتی است .توصیه می شود در هنگام استفاده از این محصول مراقب باشید که به چشم و دور دهان مورد استفاده قرار نگیردو از مضرات و خطرات آن در امان باشید .


خرید سوربات پتاسیم

وجود سوربات پتاسیم در لوازم آرایشی و بهداشتی باعث شده که تقاضا برای خرید سوربات پتاسیم زیاد شود .و نیاز به تولید این ماده بالاست .این ماده به صورت نمک سفید است که به راحتی در آب حل می شود . خاصیت ضد کپک بودن و نگهدارنده بودن در صنعت غذایی خرید سوربات پتاسیم را بالا برده است . از این ماده در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . این ماده در غذاهای مختلفی پیدا می شود که استفاده ار این ماده در غذاها باعث می شود که رنگ و طعم غذا ها تغییری نکند و همین امر باعث محبوبیت این ماده در صنعت غذایی شده . نگهداری این ماده به سهولت امکان پذیر است و در آب از آن نگهداری می شود و همچنین دمای اتاق دمایی مناسب برای نگهداری آن است.از این ماده در فراورده های لبنی نظیر ماست و پنیر و مورد استفاده قرار می گیرد . و ارزش غذایی را همچنان حفظ می کند  .


ایزوله سویا

ایزوله سویا از سویا تولید می شود و خواهان و تقاضای زیادی در محصولات غذایی دارد . این ماده  پروتئین زیادی دارد که برای بدن مفید است در سویا پروتئین زیادی ذخیره شده است . از مهمترین استفاده ایزوله سویا در سوسیس و کالباس که از صنایع گوشتی است میتوان اشاره کرد .امروزه این ماده برخلاف گذشته طعم و بوی غذا ها را عوض نمیکند . البته کیفیت این ماده تاثیر مستقیم به میزان درصد پروتئین آن دارد . ایزوله سویا به دلیل اینکه چربی نداره برای قلب و عروق هیچ ضرری ندارد و همین باعث محبوبیت آن شده و مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته شده . پیشنهاد می شود این ماده را همراه گوشت خرد شده استفاده کنید که اثر پایدارتری داشته باشد محصولاتی که در آن از ایزوله سویا استفاده شده است بافت بهتر و مشخص شده ای دارد . این ماده هضم راحت و پروتئین زیادی دارد .می توان این ماده را جانشین شیر دانست و از آن استفاده کرد .


خرید اسید اسکوربیک

اسید اسکوربیک از مهمترین نیازهای مصرف غذایی انسان ها است و همین امر باعث میشود که خرید اسید اسکوربیک به طور چشمگیری بالا برود که کمبود این ماده موجب بیماری در انسان ها می شود . این ماده را میتوان در میوه ها و سبزیجات پیدا کرد . بهتر است هنگام خرید اسید اسکوربیک باید به کیفیت آن توجه ویژه ای داشت و به آن دقت کرد .این ماده در صنعت پزشکی کاربردهای فراوانی دارد . کمبود ویتامین c در انسان ها باعث می شود که بیماری های مزمن بسیاری در دهان و دندان شود که به انسان هایی که در جذب این ویتامین ضعیف هستند اسید اسکوربیک کمک چشمگیری میکند . بهتر است برای تاثیر بیشتر این ماده با ارزش به صورت روزانه مصرف شود . البته مصرف بدون تجویز پزشک ضرر های زیادی دارد .از جمله مصرف خودسرانه در زنان باردار باعث سقط جنین میشود .



 ادتا 2 سدیم


 ادتا 2 سدیم در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد از جمله در صنعت پزشکی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد ازاین ماده با ارزش در صنعت نساجی هم مورد استفاده زیادی قرار می گیرد .از دیگر ویژگی ادتا 2 سدیم که باعث کاهش سختی آب می شود برای شستشوی لباس ها در خشک شویی ها استفاده می شود . همچنین این خاصیت در صنعت کشاورزی هم با ارزش و مورد استفاده قرار می گیرد . این ماده با ارزش در علم پزشکی به خاطر اینکه می تواند آهن اضافی موجود در بدن انسان ها را حذف کند مورد استفاده قرار میگیرد. برای پیشگیری و درمان بیماری تالاسمی هم تاثیر زیادی دارد .این ماده پر ارزش در دندانپزشکی هم کاربردهای فراوانی دارد . در صنعت غذایی در افزودنی هایی که به مواد غذایی برای نگهداری آن مورد  استفاده می گیرد  . این ماده خاصیت های زیادی دارد در صنعت آرایشی و بهداشتی و همچنین در صنعت داروسازی بسیار کاربرد دارد .


متیل پارابن


متیل پارابن به عنوان نگهدارنده در بسیاری از صنعت ها از جمله صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد .همچنین برای طعم دادن به مواد غذایی و نگهدارنده مواد غذایی کاربرد فراوانی دارد .از جمله استفاده متیل پارابن در شامپو ها به وفور یافت می شود .این محصول در صنعت داروسازی و تزریقی استفاده فراوانی دارد . و در لوازم آرایشی نقش میکروب زدایی و نگهداری از مواد آرایشی  را دارد . البته پارابن مضراتی هم دارد که میتوان به پیری زودرس پوست و سرطان سینه اشاره کرد که باید در مصرف این ماده احتیاط کرد . توصیه میشود هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید دقت کرد که آنها را از نوع بدون پارابن خریداری کنید و به مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی توجه ویژه داشته باشید .تا از خطرات آن ایمن باشید.



الانتوئین


الانتوئین در کرم های دست و صورت وجود دارد و باعث می شود پوست نرم و مرطوب بماند. این مواد در کرم های باعث می شود آبرسانی پوست به خوبی صورت گیرد و پوست شاداب و مرطوب شود .الانتوئین یک ترمیم کننده قوی برای پوست است و در صنعت پزشکی برای بهبود زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای درمان بیماری های مزمن پوستی مفید است .برای نتیجه بهتر از این محصول بهتر است کرم های حاوی آلانتوئین به دفعات مکرر مورد استفاده قرار گیرد .از ویژگی های این مواد می توان به سمی نبودن آن اشاره کرد . و هیچ گونه آلرژی زایی ندارد . این ماده آب سرد و گرم و تمام مواد حلال  به راحتی حل می شود . اما بهتر است بدانید این ماده از جوانه گندم و بابونه به وجود و تولید می شود .و در خمیر دندان و دهانشویه هم مورد استفاده قرار می گیرد.


خرید آلژینات سدیم

رنگ آلژینات سدیم سفید است و به صورت پودر در بازار عرضه می شود .این ماده از جلبک های قهوه ای دریا به وجود می آید .خرید آلژینات سدیم  در صنعت دندانپزشکی برای ژل زدن به لثه و دندان مورد استفاده قرار می گیرد .از این ماده در صنعت مواد غذایی از این رو محبوبیت دارد که کاملا بی خطر است . این ماده چون ازران است و به راحتی در دسترس است پس خرید آلژینات سدیم به مراتب بیشتر از مواد دیگر در این صنعت است .این ماده نیز دارای فیبر غذایی بالایی است و بسیار با ارزش است . از این ماده برای ژله و ژلاتین استفاده میشود قدرت چسبندگی و همچنین حلال بودنش در آب گرم و سرد از ویژگی های این ماده با ارزش است .این ماده در صنعت غذا و دارو به وفور استفاده می شود و بسیار کاربردی است .


لسیتین

لسیتین برای اولین بار در تخم مرغ یافت شد نام دیگرش هم زرده تخم مرغ است . انسان ها برای اینکه انرژی لازم را به مغز خود برسانند  از لسیتین استفاده می کنند این ماده برای مغز انسان ها مفید و حیاتی است و بهتر است از طریق خوراکی و غذا وارد بدن شود .مغز و حافظه به لسیتین  نیاز دارد تا بتواند دیده ها و شنیده های ما ظبط شوند و ما دچار فراموشی نشویم .اگر این ماده با ارزش در بدن ما کم شود  به سختی می توانیم خاطره ای را به یاد بیاوریم  یا خاطره ها و مسائل جدید را به خاطر بسپاریم . این ماده به صورت مکمل وجود دارد و در دسته دارویی مورد استفاده قرار می گیرد . افرادی که نیاز به کاهش وزن دارند میتوانند از این مکمل در زندگی روزمره خود استفاده کنند و از مزایا و افزایش سوخت و ساز چربی ها استفاده لازم را ببرند . این ماده با ارزش در بدن تمام موجودات زنده وجود دارد و نقش مهم و بسزایی را در زندگی موجودات زنده ایفا می کند .همچنین برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله ام اس کاربرد زیادی دارد .


کافئین


کافئین  برای سلامتی پوست و مو بسیار مفید است .کافئین بیشتر برای رفع کسالت و خستگی مورد استفاده قرار می گیرد . در مصرف کافئین باید دقت کرد که زیاد روی نشود چون باعث می شود فشار خون افزایش یابد. در صنعت داروسازی نیز این مواد استفاده می شود.این ماده میتواند در برخی موارد باعث شود که وزن افراد کاهش یابد . بسیاری از افراد از کافئین برای هوشیاری و ضد خواب آوری استفاده می کنند . این ماده مزه ای تلخ دارد که استفاده بدون شکر از این ماده سبب می شود که خطر ابتلا به بیماری دیابت کاهش یابد .این ماده با ارزش برای سلامت قلب و عروق مفید است . کافئین ضد سرطان است و حتی برای سلامتی چشم و بینایی نیز بسیار مفید است .


خرید کتراک

بیشترین خرید کتراک برای از بین بردن یا بهتر بگوییم تخریب سنگ، بتن و موادی از این دست است. در حال حاضر کارخانه هایی در کشور برای  تولید این ماده موجود است که نسبت به قبل که این ماده در کشور وارد میشد در حال حاضر به دلیلی تولید داخلی  خرید کتراک مقرون به صرفه تر است. البته کتراک وارداتی تخریب سریع تری نسبت به مدل داخلی آن دارد. این ماده به خودی خود بدون اثر است و هنگام ترکیب با آب است که خاصیت انفجاری پیدا کرده و هنگام این واکنش بخار سمی و شدید از خود متساعد می کند که برای چشم ضرر دارد پس هنگام استفاده از آن حتما جوانب احتیاط را رعایت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد