سئو

سئو

سئو

سئو

چگونه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

چگونه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

 

چنانچه هدف شما از راه اندازی فروشگاه اینترنتی ورود به عرصه رقابت با دیگر سایت ها و شرکت های دیگر است ، حتما می بایست طراحی خاصی را برای سایت خود در نظر بگیرید . برای این کار ، نمی توان از فروشگاه ساز های آنلاین کمک گرفت . زیرا طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که سلیقه و انتخاب مشتری را نیز شامل شود . در طراحی فروشگاه اینترنتی ، توجه به ساختار دیگر سایت ها می تواند کمک کننده باشد . در طراحی سایت ، قوانین خاص افزایش بازدید از سایت و نیز ارتقا رتبه سئو طبق نوع فعالیت آن ، در نظر گرفته می شود . در آینده نیز می توان نسخه سایت را تغییر داده و از امکانات ویژه آن در جهت جلب توجه کاربران و در نتیجه فروش بهتر محصولات بهره برد . با توجه به آمار بازدید از سایت های فروشگاهی ، غالبا کار های اینترنتی به کمک گوشی های هوشمند انجام می پذیرد و روزانه به این آمار افزوده می شود . طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که اندازه خود سایت با اندازه صفحه نمایش تلفن همراه ما سازگاری داشته باشد . به طریقی که پیمایش در سایت به سادگی هر چه بیشتر انجام شود . این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد که برای مشاهده تمامی بهش های سایت و خرید از محصولات دچار زحمت شود . پشتیبانی فنی به طور مداوم خدماتی که پس از فروش به کاربران بعد از طراحی سایت ارائه می شود ، از اهداف اصلی کسب نظر و رضایت کاربران به شمار می رود . دسترسی دائم کاربران به سایت به عنوان یک اصل پایه نام برده می شود که پس از طراحی ، انتظار می رود که فروشگاه به صورت شبانه روزی ، در دسترس و در حال ارائه خدمات به مشتریان باشد . در فضای مجازی ، اصل بر دیده شدن است . کاربران این فضا اغلب ، از موتور های جستجو جهت پیدا کردن موضوعات مد نظر خود ، بهره می گیرند . از این رو ، موتور های جستجو از مهم ترین ابزاری به شما می رود که یاسا شما را در معرض دید بیشتری قرار می دهد . بنا بر این موضوع ، چنانچه پس از راه اندازی سایت ، به دنبال برند سازی و افزایش میزان بازدید از سایت و فروش خود هستید ‌. متخصص حیطه بهینه سازی سئو از بهترین مشاورانی هستند که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند . راه اندازی سایت فروشگاهی از مزایای زیادی برخوردار است که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می کنیم . این نوع سایت ها امکان ارائه انواع مختلفی از محصولات را بدون هیچ گونه محدودیتی از نظر مکان و دردسر های ناشی از انبار گردانی ایجاد می‌کند . ویژگی های هر محصول را به طور کامل مشخص می کند . بدین گونه ، امکان مقایسه از نظر کیفیت و هزینه مابین محصولات راحتتر خواهد بود . هزینه های ناشی از حمل و نقل کاهش پیدا می کند و در زمان و وقت کاربران صرفه جویی می شود . تعداد واسطه ها از تجارت نیز به حداقل ممکن خود می رسد . ارتباط مستقیم با مشتریان و تبادل نقد و نظر های آنها از دیگر ویژگی های مثبت سایت های فروشگاهی است . از مهم ترین نکات طراحی این دسته از سایت ها ، معرفی دقیق و کامل محصولات است . درج تصاویر با کیفیت از انواع متفاوت زوایا از محصول مورد نظر ، تمایز آن در مقایسه با اجناس مشابه آن در دیگر فروشگاه ها ، جدول خصوصیات فنی و نیز پی دی اف منیوال محصول می تواند کاربران را به خرید از محصولات فروشگاه شما ترغیب کند . توضیحات درست و به دور از مبالغه از محصول ، آگاه رسانی درباره ریزترین نکات محصولات ، مقالات تخصصی راجع به محصول ، نمودار های مرتبط و مقایسه محصولات و جوابگویی به پرسش های متداول مشتریان از جمله خصوصیاتی است که یک فروشگاه اینترنتی را به فروشگاه حضوری ارجعیت داده است . از دیگر امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان ، می توان به امکان کامنت گذاری توسط کاربران و ستاره دهی و امتیاز دهی به محصول ، امکان نمایش محصولات مربوط با یک محصول خاص ، امکان قرار دادن فیلم و عکس و هم چنین دسته بندی انواع محصولات در دسته های چند سطحی که معمولا مدیریت بر اساس تعداد و تنوع آن ها تشخیص می دهد

محتوای با کیفیت چیست؟

 محتوای با کیفیت چیست؟ 

 

محتوا به همان اطلاعاتی اشاره دارد که روزانه با انبوهی از آن مواجهید . ویدیو های طنز ، تصاویر و نوشته ها ، انواع پادکست هایی که گوش می دهید ، انواع کلیپ های آموزشی در سایت های مختلف ، کتاب های الکترونیکی که دانلود می کنید و یا همین مطلب که مشغول خواندن آن هستید ، همگی محتوا محسوب می شوند . هر چیزی که در دنیای دیجیتال چه دیداری و چه شنیداری به اشتراک گذاشته می شود و برای انسان قابل درک باشد ، محتوا است . افراد و انواع کسب و کار ها جهت کسب درآمد ، بازاریابی برای محصولات خود ، برندینگ و در نهایت فروش ، نیازمند تولید محتوای قوی هستند . از جهتی ، هر گونه محتوا نمی تواند آن ها را در راه رسیدن به اهدافشان یاری کند . به عبارت دیگر ، هر محتوایی ، محتوا محسوب نمی شود . محتوا تنها بخش کوچکی از بازاریابی می باشد . هدف گذاری ، تعیین استراتژی تولید محتوا ، انجام پروژه های محتوایی ، توزیع آن ها ، تحلیل و در نهایت به روز رسانی محتوا ها ، چرخه بازاریابی مبنی بر تولید محتوا را تشکیل می دهند . تولید محتوا بدون هر یک از مراحل قبل و بعد از آن تاثیر خاصی ندارد . همانند آن است که روی تردمیل مشغول دو باشید درحالیکه در جایگاهتان ثابت هستید . تولید محتوایی برای شما موثر است که برای شما درآمد بیافریند یا این که از طریق آن تغییراتی در محیط پیرامون خود احساس کنید . مبدا تولید محتوا از دیدگاه ما ، زمانی است که کسب و کار های اینترنتی رونق گرفتند . کسب و کار ها دیگر به این موضوع رسیده بودند که می بایست با کاربران خود ارتباط موثر و بلند مدت برقرار کنند . در نتیجه کسب و کار ها محتوا هایی تولید کردند که مشتریان به آن ها علاقه مند بودند . تبلیغ پیامی یک طرفه می باشد که به کاربران منتقل می شود . ارسال این پیام در زمان و مکان مناسب به مخاطب انجام می شود . هدف از تبلیغات هر موردی می تواند باشد ، یک محصول فیزیکی ساده یا تبلیغ یک حزب سیاسی و هم چنین تبلیغ یک عقیده . این در صورتی است که تولید محتوا شیوه ای از ارتباط دو طرفه می باشد . هدف از تولید محتوا درآمدزایی به اشکال مستقیم و یا غیر مستقیم می باشد . تبلیغات اغلب جهت آگاهی به کار گرفته می شود ولی تولید محتوا به طور عمیق تری جهت فروش بیشتر انجام می شود . مثلا با تماشای یک بیلبورد آژانس تبلیغاتی ، صرفا از خدماتی که ارائه می دهد مطلع می شویم اما چنانچه شبکه های اجتماعی آن را دنبال کنیم ، با دیدن ویدیو ها و عکس های آن مجموعه ، ما به آن برند وابستگی پیدا می کنیم . از مزایای تولید محتوا می توان به موارد زیر اشاره کرد . کسب درآمد از طریق تولید محتوا ، افزایش مشتری برای برند و در نتیجه فروش بهتر ، هزینه کم آن ، رسیدن به شهرت و به دست آوردن اعتبار و اعتماد ، تحلیل نتایج و عملکرد آن که اغلب راحت می باشد و تبدیل کاربران عادی به مشتریانی وفادار . البته که هر نوع کسب و کاری می تواند از طریق تولید محتوا به برند سازی خود کمک کند اما فعالیت در تمامی کانال ها و بستر ها ضروری نیست . تولید محتوا در اصفهان این اواخر آن چنان رشد کرده و توانسته متقاضیان زیادی را به سوی خود جلب کند که خیلی از افراد آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب می کنند و برخی هم به عنوان شغل دوم و کمک کننده از آن بهره می‌گیرند . از مزایای این شغل می توان به تنوع موضوعات و کار های محتوا اشاره کرد که می توانید به عنوان یک فریلنسر به صورت دورکار با شرکت های مختلف همکاری کنید و یا آن که این شغل را به شکل حضوری انجام دهید . امروزه ، شغل تولید محتوا دیگر یک شغل اختصاصی محسوب می شود به گونه ای که یک نفر نمی تواند چندین کار را با کیفیت بالا و یکسانی انجام دهد . البته که بدون دانش از اصول محتوا نویسی و نداشتن تجربه لازم به هیچ عنوان نمی توان به یک باره کارشناس تولید محتوا شد .

در حال حاضر ، موقعیت های فراوانی جهت استخدام کارشناسان این حوزه وجود دارد اما تعداد افراد متخصص در این رشته ، بسیار اندک است .

چگونه یک سایت بزنیم؟

چگونه یک سایت بزنیم؟

 

سوال بسیار مهمی که در شروع آموزش طراحی سایت در اصفهان مطرح می شود آن است که از کجا باید شروع کرد ؟ طراحی سایت را می توان به دو شیوه متفاوت آغاز نمایید . نخستین روش ، طراحی سایت بدون هیچ گونه کد نویسی است و دومین روش طراحی با استفاده از کد نویسی می باشد . در بخش بعدی ، انتخاب شما هر یک از این دو روش که باشد ، می توانید در حوزه های متفاوت آن مشغول آموزش دیدن شوید . از جمله این موارد می توان به آموزش وردپرس ، آموزش php ، آموزش لاراول ، آموزش css ، آموزش html اشاره کرد که هر یک دارای نقاط مثبت و منفی مختلفی می باشند . چنانچه در گزینش زمینه جهت آموزش به مشکل برخوردید ، پیشنهاد می شود که از مشاوران با تجربه در این حرفه کمک بگیرید . برای طراحی سایت ، نیازی به یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی نمی باشد و شما با تنها یادگیری یک زبان می توانید در این حوزه به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید . سرعت پیشرفت کسب و کار ها و خدمات آنلاین به گونه ای است که نیاز افراد را به سایت اختصاصی کسب و کارشان افزایش داده است .همین نیاز باعث شده تا درآمد شما از این حرفه ، بالاتر رود . با این اوصاف ، شما با استفاده از آموزش طراحی سایت می توانید مهارتی کسب کرده و از آن درآمد کسب نمایید . در مورد با طراحی سایت ، خود آموز های متفاوتی وجود دارد اما راه برایتان روشن باشد و بدانید از کجا باید آغاز کنید . یک طراح سایت می بایست عناصر بصری همانند انواع رنگ ها ، طرح بندی ، قالب بندی را خلق کند . طراح سایت باید درک مناسبی از اصول طراحی سایت داشته باشد و باید با چگونگی کار با انواع نرم افزار های پایه ای طراحی آشنا باشد . در سطح جامعه طراحان سایت و گرافیک معمولا به یک دید دیده می شود . این دیدگاه به این علت است که به نظر می رسد هر دو می بایست از مهارت های گرافیکی مطلوبی برخوردار باشند و در نتیجه هر دو از نرم افزار های یکسانی بهره گیرند اما این دو حرفه کاملا از هم تفکیک شده می باشند . طراحی سایت نیازمند دانشی بالا تر از یک طراح گرافیک است . در طراحی سایت می بایست مهارت های ویژه ای را کسب کنیم .

امروزه منابع متنوعی راجع به آموزش طراحی سایت وجود دارد که غالبا نیاز به پرداخت هزینه ای ندارند و رایگان هستند . طراحی سایت از آن دسته از رشته هایی است که به صورت مداوم در حال پیشرفت است و افراد علاقمند به آن باید همیشه در حال یادگیری آن باشند . از جمله مزایای این رشته آن است که هر بار آموزش های جدیدی به شما ارائه می شوند که باید دیدگاهی زیبا و گرافیکی به محیط پیرامون خود داشته باشید . برای دستیابی به این مهارت ، می بایست به وبلاگ ها و کتاب های مختلف مراجعه کنید و از آن ها ایده بگیرید و هم چنین در انجام کار خود انگیزه لازم را در خود تقویت نمایید . جهت متخصص شدن در این رشته می بایست تجربه کافی را داشته باشید . تجربه ، عاملی است که در طول زمان به دست می آید . پیشنهاد می شود جهت اولین تجربه کاری خود ، از مشتری سایت نگیرید . با این وجود که این مسئله می توان ایده خوبی باشد اما بهتر است به عنوان اولین تجربه طراحی سایت ، برای خودتان وبسایتی طراحی کنید . این مورد می تواند به عنوان نمونه کار برای شما محسوب شود . زمانی که برای شخص خودتان کار می کنید ، این امکان هست که در طول انحام پروژه ، تمرکز لازم را نداشته باشید و یا مابین کار های ریز و درشت ، دچار سردرگمی شوید . برای آن که این مسائل برای شما پیش نیاید ، پیشنهاد می شود تاریخی جهت راه اندازی سایت تعیین کرده و طبق آن پیش بروید . تقویم کاری بسازید و تمامی کار های پروژه را در آن لیست کنید و برای آن ها برنامه بچینید . در طول مسیر ممکن است شاهد مشکلاتی نیز باشید که قطعا شما را به یک طراح قوی بدل خواهند کرد . این راه نیازمند صبر و شکیبایی بالایی می باشد که دیدگاهی مثبت را طلب میکند .

چنانچه تصمیم دارید در حوزه طراخی سایت آموزش ببینید ، ورودتان به این رشته را تبریک میگوییم . مسیر انتخابی شما ، راهی است که به سوی پیشرفت شغلی و درآمدی شما پیش می رود .

 

فوت و فن های اینستاگرام

فوت و فن های اینستاگرام 

 

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی منحصر به فرد محسوب می شود . اساس این برنامه ، اشتراک گذاری تصویر و ویدیو می باشد . از آن جهت است که اینستاگرام ماهیت بصری ویژه ای دارد که در موثر بودن آن بسیار نقش مهمی را ایفا کرده است . این پلتفرم حدود یک میلیارد کاربر فعال دارد که از سال ۲۰۱۲ ، زیر مجموعه شرکت فیسبوک به شمار می رود . امروزه این برنامه توانسته نقش پررنگی در زندگی روزمره ما داشته باشد . اقشار متفاوتی در اینستاگرام فعال هستند که از جمله آن ها می توان به انواع کسب و کار های آنلاین ، سازمان های خبری ، افراد شناخته شده ، هنرمندان همانند خوانندگان ، بازیگران ، موزیسین ها و انواع اینفلوئنسر ها اشاره کرد . به همین دلیل است که این روزها ، آموزش کار کردن با اینستاگرام جایگاه ویژه ای برای همه پیدا کرده است . اینستاگرام از آن دسته از برنامه محبوب محسوب می شود که به صورت مداوم از قابلیت های خاص خود رونمایی می کند . اینستاگرام دارای ابزار های کارآمدی می باشد که هر یک از آن ها ، فرصت های زیادی را جهت بهره گیری از تفکر خلاقانه و ابراز احساسات به وجود آورده است . اینستاگرام همانند انواع شبکه های اجتماعی دیگر ، خدماتی را به شما عرضه می نماید که شما خواهان آن باشید . ترجیح اکثریت مردم بر آن است که به تماشای محتواهای روزانه ای توسط دیگران به اشتراک گذاشته می شود ، بنشینند و خود فعالیتی در این شبکه نداشته باشند . البته اینستاگرام برای برخی اقشار همانند صاحبان کسب و کار آنلاین ، ابزاری مهم به شمار می رود که اساس کار بازاریابی آن ها قلمداد می شود .

جهت آن که آموزش اینستاگرام در اصفهان به بی نقص ترین شکل خود انجام پذیرد ، به عنوان اولین گام ، ضروری است که پایه ترین مسائل مربوط به آن را یادآور شویم . این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و بر روی دستگاه های هوشمند دارای سیستم عامل های اندروید و ios نصب می گردد که برای نصب آن می توانید به گوگل پلی استور و یا اپ استور مراجعه نمایید . البته که با رجوع به وبسایت های رسمی شرکت اینستاگرام ، می توانید نسخه تحت وب آن را دانلود کنید . پس از دانلود و نصب آن بر روی دستگاه خود ، حال باید حساب کاربری بری خود را راه اندازی کنید . اینستاگرام تنها برنامه ای جهت به اشتراک گذاری ویدیو و تصاویر نمی باشد . این برنامه دارای قابلیت های پیام رسانی می باشد با کمک آن ها می توان چت های ویدیویی با دوستان خود برقرار کنید . هم چنین می توانید تاریخچه جستجوهای خود را  در جدیدترین نسخه  از این ، بر روی اندروید و iOS و نیز انواع مرورگرهای موبایل و دسکتاپ پاک کنید . قدیم‌تر ، پست های اینستاگرام ، به ترتیب زمانی برای کاربران به نمایش می آمدند که البته این روزها ، این ترتیب از بین رفته و الگوریتم جدیدی جایگزین شده است . شرکت اینستاگرام سه عامل را در رابطه با چگونگی نمایش پست ها ، معرفی می کند که عبارت اند از علاقه ، تازگی و روابط . علاقه شامل محتواهایی است که پیش تر ، کاربر آن ها را دوست داشته است . تازگی ، شامل پست هایی است که جدیدتر منتشر شده اند که قائدتا در مقایسه با پست هایی که چند روز قبل از به اشتراک گذاشته شده اند ، در اولویت بالاتری می باشند . روابط نیز ، پست های دوستان ، گاها اعضای خانواده و کاربران دیگری است که تعامل بیشتری با آن ها در این شبکه برقرار می کنیم . سوالی که کاربران این پلتفرم معمولا از متخصصان آموزش اینستاگرام میپرسند آن است که آیا زمان انتشار پست در دیده شدن و وایرال شدن آن موثر است یا خیر . پاسخ به این پرسش می تواند قدری دشوار باشد . پست کردن ، تماشا کردن و عاداتی که معمولا در تعامل با هم در اینستاگرام پیدا می کنیم ، دارای تفاوت های نسبی در مقایسه با دیگر پلتفرم های اجتماعی می باشد و همین موضوع باعث شده است که زمان دقیقی برای میزان فعالیت کاربران تعیین نشود . در این برنامه ، شما باید قشر مخصوص خود را شناسایی کنید . اختلاف زمانی مابین انتشار پست های خود را مورد بررسی قرار دهید و هم چنین گوشه چشمی به  الگو های تعامل داشته باشید .

 

فروشگاه های اینترنتی

 فروشگاه های اینترنتی

 


امروزه با اشاره به این که بستر مناسبی جهت پرداخت های اینترنتی فراهم شده و مواردی هم چون : ترافیک ، شلوغی و کمبود زمان مناسب برای خرید به شکل حضوری ، مردم به سمت خرید های غیر حضوری تمایل شده اند هر فردی ، خواهان خرید بدون خروج از منزل شخصی خود است . این روز ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، در این موقعیت می تواند به سایت های متفاوت رجوع کرده و محصولات مورد نظر خود را تهیه کند . از این جهت ، موضوع طراحی سایت جهت فروش محصولات فروشگاه اهمیت والایی پیدا کرده است . طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان ، این امکان را به شما می دهد تا بازار هدف خود را به شکل آسان تری پیدا نمایید . این گونه ، مشتریان خاص محصولات شما که اغلب مربوط به یک محله و یا شهر می باشند ، به سایت شما جهت خرید مایحتاج خود رجوع می کنند . البته بستر مناسبی جهت گسترش سایت و در نتیجه فروش کلان به شکل کشوری نیز قابل انجام می باشد . سرعت گسترش این گونه سایت های خرید ، روزانه رو به افزایش است و در پی آن ، رقابت بسیار شدیدی میان آن ها شکل گرفته است به طوری که هر لحظه می تواند مشتریان زیادی را از شما سلب کند .

در طراحی یک سایت فروشگاهی ، نکاتی وجود دارد که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره می کنیم . نخستین گام در خصوص راه اندازی کسب و کاری که به دنیای مجازی و اینترنت مربوط می شود ، به تحقیق و بررسی زیادی احتیاج دارد . پس از راه اندازی سایت ، جهت فروش بهتر و بازدید بیشتر مشتریان از محصولات شما ، باید از علم سئو و هم چنین بازاریابی اینترنتی کمک بگیرید . نکات ویژه ای وجود دارد با بهره گیری از آن ها ، می توان تاثیر زیادی بر طراحی سایت فروشگاه گذاشت . می دانیم که روزانه میلیون ها سرچ از سوی کاربران در قسمت جستجوی گوگل انجام می پذیرد . قرار داشتن سایت شما در صفحه اول تاثیر بسیار زیادی بر میزان بازدید کاربران از سایت شما خواهد داشت که خود سبب جذب کثیری از مشتریان و در نتیجه فروش بهتر شما خواهد شد . طراحی سایت به صورت حرفه ای در کنار داشتن یک مشاوره سئو ، سایت شما را پایه ریزی می کند . در نهایت ، با به اشتراک گذاشتن هر محتوا ، سایت شما به صفحه اول سرچ گوگل خواهد رسید .

طراحی سایت های فروشگاهی ، اساسا همانند یک فروشگاه سنتی است که دارای صفحه اصلی ، بخش های قدیمی تر و جدید تر می باشد که در اصل ویترین فروشگاه را می سازد . طراحی ویترین سایت می بایست به گونه ای باشد که شما مورد اطمینان مشتریان قرارگیرید و آن ها را به خریداران واقعی بدل کنید . ویترین فروشگاه را می توانید با اضافه کردن آیتم های خاصی بسیار جذاب و کاربر پسند جلوه دهید . از جمله این موارد می توان به نمایش پیشنهاد های جدید ، انواع تخفیفات فصلی ، برگزاری جشنواره های متفاوت فروش ، و برگزاری مسابقه میان خریداران فروشگاه اشاره کرد . امکانات مناسبی نیز می توانید به فروشگاه اضافه کنید که در نتیجه این اقدام ، مشتریان در هنگام خرید و استفاده از سایت ، می توانند به شکل راحت‌تری عمل کنند . همین راحت بودن خریداران ، خود یک اصل مهم در جهت افزایش فروش بهتر و هم چنین معروفیت و محبوبیت سایت به کار برده می شود که از موارد رایج آن به چند نمونه اشاره می کنیم . قابلیت جستجوی محصول و هم چنین فیلترگذاری بر روی انواع محصولات جهت پیدا کردن هر چه سریع تر آیتم های سایت ، فراهم آوردن انواع روش های پرداخت ، نقد و نظرات خریداران سایت جهت راهنمایی افرادی که قصد خرید محصولی را دارند ولی ممکن است به هر دلیلی مردد باشند ، انتخاب انواع روش های ارسال محصولات ، قابلیت خریدی کاملا اتوماتیک بدون هیچ گونه نیاز به منتظر گذاشتن مشتریان جهت بررسی و تایید روند خرید که خود از عدد رفتن زمان جلوگیری می کند ، امکان مشاهده جزئیات محصولات به صورت دقیق و کامل ، ارائه انواع کد های تخفیف به مشتریان ، سیستم سبد خرید و گزارش گیری مناسب جهت اطلاع از جدید ترین وضع سفارشات . البته این ها فقط تعداد اندکی از امکانات سایت فروشگاهی جهت رونق کسب و کار شما می باشند .